اخبار سایت رونمایی از دوربین های جدید تمام اچ دی پاناسونیک

رونمایی از دوربین های جدید تمام اچ دی پاناسونیک

دوربین های جدید تمام اچ دی پاناسونیک
بخش خاورمیانه شرکت پاناسونیک از دوربین های مداربسته جدید تمام HD خود رونمایی و آن را به بازار عرضه کرده است. این دوربین مدار بسته با نام AW-HE42 شامل رابط های گوناگونی مانند 3G-SDI/HDMI/IP/Gen lock می گردد. این دوربین جدید نسبت به دوربین های نسل قدیمی تر خود دارای لنز قوی و رابط های قوی تر می باشد و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

این دوربین مداربسته دارای کیفیت تصویری ایده آل بوده و مدیریت و کنترل آن با ظرافت و دقت خاصی انجام می گیرد. دوربین مذکور متحرک است و زاویه دید آن را می توان تغییر داد. این دوربین تمام اچ دی با پایه چرخشی یکپارچه، دارای رابط 3G-SDI بوده و کانکتورهای خروجی دیگر نیز دارد. ویژگی های منحصر به فرد این دوربین مداربسته آن را برای پوشش محیط های بزرگ ایده ال کرده است.

مدیر بخش خاورمیانه شرکت پاناسونیک می گوید: "پس از حدود 10 سال تجربه موفق در زمینه دوربین های مداربسته سری PTZ این دوربین های سری جدید به معنای ادامه موفقیت شرکت پاناسونیک در بازار خواهد بود که قادر است به مشتریان امکانات جدیدی را ارائه دهد. این محصول طوری طراحی شده که آن را قابل استفاده در سالن های کنفرانس، رویدادهای زنده و ... می کند."

وی در ادامه افزود: "با عرضه دوربین مداربسته AW-HE42، پاناسونیک قصد توسعه محصولاتی را دارد که بیشتر احتیاجات کاربران را بر آورده کرده و کاربردهای گوناگونی را به آنها عرضه کند."

از قابلیت های این دوربین مداربسته می توان به خروجی فول اچ دی و زوم 20X که در حالت izoom تا 30x قابل افزایش است می توان نام برد. در این نسل از دوربین های مداربسته حسگرهای ‎½.3type FHD MOS‎ استفاده شده است و تعداد رابط های آن افزایش پیدا کرده است که شامل 3G-SDI, HDMI, IP و Genlock می شود.

امسال پاناسونیک دهمین سالگرد عرضه دوربین های سری PTZ را جشن می گیرد. از زمانی که در سال 1999 دوربین های pan-tilt به بازار عرضه شد، تا 10 سال گذشته که دوربین های PTZ بسیاری از قابلیت های دوربین های مداربسته را برای اولین بار به بازار عرضه کرده اند، نشان می دهد که پاناسونیک سالهاست در صف اول معرفی فناوری های نوین در بازار جهانی این محصول قرار دارد.