اخبار سایت راه اندازی PA-N Relay پاناسونیک برای کنترلر های منطقی قابل برنامه ریزی

راه اندازی PA-N Relay پاناسونیک برای کنترلر های منطقی قابل برنامه ریزی

راه اندازی PA-N Relay پاناسونیک برای کنترلر های منطقی قابل برنامه ریزی

پاناسونیک، رله ی تولید کرده که به تولید کنندگان PLC در ساخت محصولات مطابق با استانداردهای جدید کمک کرده و موجب بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان تجهیزات صنعتی می شود.

پاناسونیک اعلام کرد رله جدیدی با نام PA-N Relay تولید کرده که آن را در آپریل 2016 به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول جدید مطابق با استاندارد های کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC) بوده و زیر نظر استانداردهای شرکت Underwriters Laboratories (UL) برای کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی در امکانات تولید در کارخانه ها،گواهی شده است. ولتاژ شکست در این محصول به میزان 3000 ولت بوده و همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر شوک الکتریکی داشته و مصرف انرژی آن نیز بسیار کم است. انتظار می رود این محصول بتواند به تولید کنندگان PLC در تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز، کمک نماید.
آنچه که پیداست، لازم است تجهیزات صنعتی مورد استفاده در کارخانه ها، ایمن و قابل اعتماد باشند. تغییرات صورت گرفته توسط استانداردهای IEC اروپا و UL امریکا، برای تحمیل الزامات ایمنی بیشتر در PLC ها، نظیر تأمین عایق بهتر برای جلوگیری از حادثه، اعمال شده است. تولید کنندگان PLC به طور جد در حال تولید محصولات مطابق با استانداردهای جدید و محصولات قابل اعتماد مطابق با استاندارد های جدید رله که خروجی PLC ها را کنترل می کند، می باشند.
پاناسونیک در پاسخ به این تحولات، ساختار درونی رله ی خود را اصلاح کرده و برای سازگاری بیشتر با استانداردهای جدید، ولتاژ شکست آن را از 2000 به 3000 ولت بهبود بخشیده است.
این محصول جدید دارای ویژگی های زیر است :
1. سازگاری با تغییرات اعمال شده توسط استانداردهای IEC اروپا و UL امریکا، به تولید کنندگان PLC کمک می کند تا محصولاتی را تولید کنند که مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا هستند.
• ولتاژ شکست 3000 ولتی در حالی که سایر محصولات متداول پاناسونیک دارای ولتاژ شکست 2000 ولت می باشند.
2. ولتاژ شکست بالا و مقاومت بسیار عالی در برابر شوک موجب جلوگیری از خرابی تجهیزات صنعتی شده و به بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان کمک می کند.
• مقاومت در برابر شوک : 147m/s²
3. کاهش حدود ده درصدی مصرف برق کویل نسبت به سایر محصولات متداول پاناسونیک به بهره وری انرژی در تجهیزات صنعتی کمک می کند.
• مصرف برق : 110mW، محصولات معمولی پاناسونیک : 120mW/180mW
کاربرد : خروجی PLCها، تجهیزات صنعتی و غیره