اخبار سایت رونمایی از تلفن های IP پاناسونیک

رونمایی از تلفن های IP پاناسونیک

رونمایی از تلفن های IP پاناسونیک
بخش آمریکای شمالی شرکت پاناسونیک اعلام کرد که از دو تلفن IP جدید خود در دو مدل KX-NT680 و KX-NT630 رونمایی کرده است. از ویژگی های این تلفن ها می توان به صفحه نمایش رنگی، وضوح صدا و کاربردی تر بودن اشاره کرد.
برای مدیرانی که می خواهند اطلاعات جامع و واضحی در مورد تماس های خود داشته باشند، این تلفن های جدید با درخواست هایی که از این شبکه های ارتباطی وجود دارد همخوانی داشته و کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. این تلفن ها علاوه بر ویژگی وضوح صدا و حذف اکو، مدیریت مرکزی و صفحه کلید قابل تعریف، دارای قابلیت جدید شخصی سازی صفحه نمایش LCD با امکان افزودن المان هایی همچون لوگوی اختصاصی هستند و قادرند تمام آیکون ها و تصاویر را به وضوح نمایش دهند. تلفن IP جدید از پروتکل امنیتی SRTP پشتیبانی می کند و از پکت های کد گذاری شده برای ایجاد کانال ارتباطی امن بهره می برد.
گری مولر مدیر بخش محصولات شرکت پاناسونیک در آمریکای شمالی در مورد این محصول می گوید : از آنجایی که بازار هر روز رقابتی تر می گردد و هر روز هم رو به گسترش است، ما به اهمیت ایجاد ارتباطی با وضوح بیشتر و آسان تر پی بردیم. نسل جدید تلفن های IP پاناسونیک تحولی نوین در ارتباطات یکپارچه و پایدار ایجاد خواهد کرد. یکپارچگی این سیستم روی نوآوری، کارایی و بهره وری شرکت ها تاثیرگذار خواهد بود.

ویژگی های اصلی :

کاربری آسان : صفحه نمایش LCD روشن با آیکون های رنگی، اطلاعات را بسیار خوانا نشان می دهد طوری که جزئیات به خوبی نمایش داده می شوند.

شخصی سازی : مدل KX-NT680 به کاربر اجازه می دهد تا لوگوی اختصاصی خود را روی صفحه ی نمایش قرار دهد.

کلید های قابل تعریف : با این ویژگی کاربر می تواند تا 48 شماره پرکاربرد را به صورت پیش فرض روی کلیدهای تلفن تعریف نماید.

مدیریت مرکزی : ایجاد یک پایانه از راه دور (remote terminal) کارکردن با این تلفن IP را خیلی ساده می کند. ادمین می تواند به آسانی روی شبکه تنظیمات را انجام دهد.

پشتیبانی از SRTP : امروزه حملات سایبری به تلفن های IP بیشتر شده است. این تلفن IP با پشتیبانی از پروتکل امنیتی SRTP از پکت های صوتی کد گذاری شده استفاده می کند و یک کانال ارتباطی مطمئن ایجاد می نماید.