اخبار سایت فعالیت های بازاریابی پاناسونیک در بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ‌چانگ 2018

فعالیت های بازاریابی پاناسونیک در بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ‌چانگ 2018

این شرکت 30امین سالگرد قرار گرفتن شرکت در بین اسپانسرهای برتر بازی های المپیک را جشن می گیرد.

اساکا، ژاپن – شرکت پاناسونیک، اسپانسر دوره بیست وسوم بازی های المپیک (بازی های المپیک زمستانی پیونگ چنگ 2018) و دوازدهمین دوره پارالمپیک زمستانی که در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود، همچنین اسپانسر درجه یک بازی های المپیک و شریک کیمته بین المللی المپیک، امروز اعلام کرد که در قالب اسپانسری فعالیت های بازاریابی مختلفی انجام خواهد داد. در طی این فعالیتها، شرکت پاناسونیک امیدوار است بتواند شکوه و هیجان ورزش را به خوبی منتقل کند و باعث گسترش جنبش المپیک و پارالمپیک گردد.

پاناسونیک 5 پروژکتور مدل PT-RQ32K با روشنایی 4K را به مسابقات اهدا می کند که با وضوح تصویر 8K نیز همخوانی دارد. این پروژکتورها توسط خدمات رسانه ای المپیک (OBS) و شرکت بنگاه خبری ژاپن (NHK) در مرکز رسانه ای مسابقات (IBC) در پیونگ چانگ نصب خواهد شد. با ابتکاراتی که در مرکز IBC برای پخش تصاویر با کیفیت 8K و HDR به عنوان برترین کیفیت پخش در جهان انجام شده است؛ پاناسونیک در بازی های المپیک برای اولین بار با پخش تصاویر بسیار واقعی شکل جدیدی از پخش مسابقات ورزشی را ارائه می دهد که در رقابت های بعدی همچون توکیو 2022 می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت پاناسونیک، مرکز توکیو با اعتقاد راسخ به روح المپیک و پارالمپیک فعالیت های گوناگونی را به اجرا در می آورد. یک نمایشگاه درطبقه اول در سه بخش ورزش، فرهنگ و آموزش برگزار می شود و بسیاری از فعالیت های دیگر در مرکز ارتباطات نکست انجام می شود که بسیاری از کودکان و جوانان که پیشروان نسل آینده هستند می توانند در آن شرکت کنند. پاناسونیک قصد دارد این جنبش را از آری آکه، مرکز المپیک و پارالمپیک 2022 توکیو پرورش دهد.

علاوه بر این فعالیت ها، شرکت پاناسونیک با همکاری کمیته بین المللی المپیک نمایشگاهی ویژه در طول برگزاری مسابقات المپیک زمستانی 2018 خواهد داشت. این نمایشگاه بخش جدیدی است که به معرفی و نمایش هر آنچه به بازی های المپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 مربوط است می پردازد. این بخش به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا جذابیت رقابت ها را از طریق ویدئوها و دیگر مدیا ها تجربه کنند.

با همکاری Tokyo 2020 Live Site که توسط استانداری و کمیته برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک 2022 اداره می شود با سمبل پرومناد در کاری آکه، پاناسونیک از 22 تا 24 فوریه 2018 اقدام به برگزاری رویداد های متفاوتی خواهد کرد تا هم از مسابقات المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ پشتیبانی کند و هم هیجان مسابقات المپیک و پارالمپیک را به حداکثر برساند.