اخبار سایت زیبایی بدیع گنجینه ملی موزه Byodoin Museum Hoshokan کیوتو با لامپ های LED پاناسونیک

زیبایی بدیع گنجینه ملی موزه Byodoin Museum Hoshokan کیوتو با لامپ های LED پاناسونیک

مفهموم اصلی، رنگ های دقیق و جزئیات پیچیده ی گنجینه های ملی و دارایی های فرهنگی، به زیبایی توسط سیستم روشنایی، برجسته و نمایش داده می شوند.
لامپ های LED پاناسونیک این امر را در موزه ی Byodoin Museum Hoshokan (در کیوتو) ممکن ساخته است.
زیبایی بدیع گنجینه ملی موزه Byodoin Museum Hoshokan کیوتو با لامپ های LED پاناسونیک
معبد بودایی Byodoin نزدیک به 1000 سال است که ساخته شده است و در حال حاضر مکانی برای حفظ دارایی های فرهنگی کیوتو باستان، مانند معماری، مجسمه های متعدد بودایی، نقاشی و دیگر آثار هنری به شمار می رود. این معبد در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. آقای Monsho Kamii کشیش ارشد Byodoin روشنائی خلق شده را این گونه توصیف کرد : "در Byodoin، شما تالار ققنوس، ساختمان های زیبا و با شکوه مربوط به دوره ی هیان را خواهید یافت. اکثر مجسمه های بودا، نقاشی ها، هنرهای زیبا و صنایع دستی در موزه ی واقع در تالار ققنوس قرار داده شده است. این نور و روشنائی دنیای جدیدی را برای ما به ارمغان آورده است، علاوه بر آن توانسته ایم به چیزی که دنبال آن بوده ایم که همان نمایش ماهیت واقعی دارایی هایمان است نیز دست یابیم.
نقشه و طراحی این نور پردازی تحت نظارت آقای Shisei Kinoshita، مدیر کل بخش طراحی و برنامه ریزی موزه ملی توکیو انجام شده است. Ryuji Hotta طراح روشنائی گروه طراحی راهکارهای نورپردازی، کمپانی راهکارهای ECO شرکت پاناسونیک گفت : "ما توانستیم جهت جذابیت بیشتر اشیاء، درجه حرارت رنگها را تنظیم کرده و توزیع نور را کنترل نمائیم. بنابراین من می دانستم که به کمک LED های خود قادر به برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد هر یک از قطعات خواهیم بود. وقتی که بحث امنیت و حفاظت از اشیاء پیش کشیده می شود نیز LED ها UV و یا اشعه مادون قرمز منتشر کرده و آنها را از هر گونه آسیب محافظت می نماید."