اخبار سایت عرضه مخزن خورشیدی eneloop پاناسونیک به بازار

عرضه مخزن خورشیدی eneloop پاناسونیک به بازار

عرضه مخزن خورشیدی eneloop پاناسونیک به بازاراوزاکا ژاپن- پاناسونیک اعلام کرد مخزن خورشیدی eneloop که یک سیستم ذخیره ساز انرژی مقیاس کوچک است و برق مورد نیاز چراغ های LED رادر مناطق فاقد برق تامین می نماید، را تولید کرده است. این محصول از نوامبر 2015 در آسیا و آفریقا عرضه شده است.
این محصول یک سیستم ذخیره ساز برق و تامین کننده روشنایی جمع و جور می باشد. برق تولید شده توسط سلول های خورشیدی در طول روز در باطری هایبرید نیکل - متال ذخیره می گردد. برق تولید شده توسط این سیستم می تواند برای لوازم و تجهیزات برقی کوچک مانند تلفن همراه استفاده شود.
در حال حاضر 1.3 میلیارد نفر در جهان، در مناطق فاقد برق زندگی می کنند. این بدین معنی است 20 درصد از جمعیت جهان بدون لذت بردن از مزایای برق زندگی می کنند. در بسیاری از مناطق فاقد برق، مردم برای تامین روشنایی از چراغ های نفتی، چراغ های قابل شارژ، دیزل ژنراتور و غیره استفاده می نمایند. با این حال این شکل از روشنائی دارای معایب متعددی نظیر انتشار گاز سمی، میزان روشنائی کم، هزینه ی زیاد و ... نیز می باشد. با وجود عدم زیر ساخت مناسب جهت شارژ تجهیزات مربوطه، شبکه تلفن همراه در این مناطق وجود دارد.
پاناسونیک به تامین برق و روشنایی سالم و ایمن متعهد است. این تعهد منجر به تولید فانوس های خورشیدی قابل حمل برای مناطق فاقد برق در سال 2013 گشت. در حال حاضر نیز پاناسونیک در همین راستا محصول "مخزن خورشیدی eneloop" خود را تولید کرده است. این محصول همراه با لامپ LED است که نور با کیفیت و روشنائی بالا را تامین می کند، علاوه بر این، این دستگاه می تواند به عنوان منبع برق ظرفیت بالا برای شارژ تلفن همراه نیز استفاده شود.
این محصول جدید نه تنها از طریق نمایندگی های فروش بلکه از طریق سازمان های بین المللی نظیر سازمان های غیر دولتی (NGo) و NPo ها که به مردم مناطق فاقد برق کمک می کنند، جهت توسعه استاندارد بهتر برای محیط زندگی، به بازار عرضه می شود.

ویژگی های مخزن خورشیدی eneloop پاناسونیک

• تجهیز شده به دو نوع LED با خروجی 1.5W و 5W
• طول عمر 5 سال به لطف باطری هایبرید نیکل- متال
• شارژ کامل در حدود 3 ساعت از طریق پنل های خورشیدی

کاربرد مخزن خورشیدی eneloop پاناسونیک

این محصول را می توان برای روشنایی منازل، بیمارستان ها، مدارس، فروشگاه ها، و غیره و به عنوان منبع برق برای شارژ تجهیزات در مقیاس کوچک، مانند تلفن های همراه استفاده کرد.