اخبار سایت سرویس ویدئو درخواستی Telly در تلویزیون های هوشمند پاناسونیک

سرویس ویدئو درخواستی Telly در تلویزیون های هوشمند پاناسونیک

سرویس ویدئو درخواستی Telly در تلویزیون های هوشمند پاناسونیک
سرویس ویدئو در خواستی ‎Telly (Telly video on-demand service)‎، امکان مشاهده ی بهترین فیلم های هالیوودی، عربی و برنامه های تلویزیونی که در حال حاضر در آخرین تلویزیون های هوشمند پاناسونیک برای بازار خاورمیانه و آفریقا بارگذاری شده است را فراهم می کند. در حال حاضر این سرویس در امارات متحده ی عربی، عربستان سعودی و کویت ارائه شده است. محتوای تلویزیونی مناسب با منطقه بوده و در دو زبان انگلیسی و عربی به همراه زیر نویس تهیه شده است. با استفاده از این سرویس و همراه با تلویزیون های هوشمند پاناسونیک، بیننده می تواند ازتجربه ی واقعی سینمای خانگی لذت ببرد.
Telly یک شرکت مستقر در سانفرانسیسکو با دفتر نمایندگی در دبی است که در سال 2011 بنا نهاده شده که پلت فرمی را برای تماشای ویدئو درخواستی ایجاد کرده است. با استفاده از Telly بهترین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD قابل مشاهده هستند.
به گفته آقای Shimpei Tsujigami، مدیر کل بازاریابی پاناسونیک در خاورمیانه و آفریقا "چیزی که در حال حاضر وجود دارد رشد روز افزون فناوری های جوان پسند انه است و جوانان ترجیح می دهند که استریم محتواها را آنلاین مشاهده کنند. سرویس دادن به این بخش از مخاطبان کلیدی امر بسیار مهمی بوده، بنابراین ما تصمیم به استفاده از این سرویس در تلویزیون های خود گرفتیم. با اپلیکیشن های از پیش نصب شده ی Telly، مشتریان ما می توانند به راحتی خیلی از سریال ها و فیلم های سینمایی دلخواه خود را در زمان دلخواه مشاهده کنند. آنها حتی می توانند ویدئو های خود را از طریق TV پخش نمایند. این نرم افزار بسیار کاربر پسند بوده و به شما اجازه می دهد محتوای پیشنهادی از سمت دوستان خود را دریافت نمائید."
مدیر عامل شرکت Telly گفت : "ما بسیار خوشحالیم که اکنون Telly در تلویزیون های هوشمند پاناسونیک به کار برده شده است. در آخرین نسخه ی ما طراحی جدید برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی، افزایش تصاویر بارگذاری شده و ... صورت گرفته است. ما مفتخریم که راهی ساده و سرگرم کننده برای مشاهده ی فیلم های دلخواه بینندگان به آنها ارائه کرده ایم. ما بهترین محتواهای ویدئویی را با امکان توصیه های اجتماعی از سوی دوستان، برای بینندگان خود فراهم کرده ایم. ما مشتاقانه به دنبال همکاری بلند مدت با پاناسونیک هستیم."
با تلویزیون های هوشمند پاناسونیک مجهز به اپلیکیشن Telly، جامعه تصویری با بیش از میلیونها عضو در عربستان، امارات و کویت می توانند لحظات شاد و سرگرم کننده ای را داشته باشند.