اخبار سایت پاناسونیک چین در نمایشگاه BIRTV2015

پاناسونیک چین در نمایشگاه BIRTV2015

پاناسونیک چین از آخرین تکنولوژی و محصولات خود در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی رادیو، تلویزیون و سینما (BIRTV2015) رونمایی کرد. BIRTV2015 که از 26 تا 28 آگوست برگزار شد پلتفرمی را برای برپایی کنفرانس مطبوعاتی و ارتباطات AVC پاناسونیک، که در 26 آگوست با هدف ارتقاء سطح شناخت تکنولوژی های صوتی و تصویری پاناسونیک در زمینه کسب و کار B2B مانند راهکارهای صنعتی، فراهم نمود.
از زمان تاسیس در سال 1987، BIRTV همواره در رشد و پیشرفت تکنولوژی های رادیو، تلویزیون و سینمای چین، پیشگام بوده است. در حال حاضر BIRTV دارای رنکینگ سوم در جهان و اولین نمایشگاه در آسیا در زمینه ی فعالیتهای حرفه ای در ایجاد سرگرمی با کیفیت عالی می باشد. نمایشگاه BIRTV2015 با موضوع "انتظارات مردم" با 512 غرفه در فضایی به مساحت 50000 متر مربع در نمایشگاه بین المللی چین در پکن برگزار شد.
پاناسونیک با شهرت و تجربه ی 30 ساله ی خود در توسعه ی محصولات، با تولیدات جدید خود که انقلاب فناوری در بازار رادیو و تلویزیون است، نفس تازه ای را به این نمایشگاه بخشیده است. در رده ی سیستم های پخش تلویزیونی، پاناسونیک محصولات جدید خود مانند نسل جدید دوربین های دستی 4Kا(AK-UC3000MC)، آخرین دوربین های چند منظوره ی 4Kا(AK-UB300MC)، دوربین های مجتمع 4Kا(AW-UE70 4K) و نسل جدید آن، دستگاه فیلمبرداری شانه ای All-in-one با کارت حافظه (AJ-PX398MC) را معرفی نمود. نکته برجسته درمیان محصولات جدید که می توان به آن اشاره کرد، اولین پرده برداری از محصول پرادزش کننده ی مبتنی بر ابر P2 پاناسونیک که گیرنده ی استریم است، می باشد. در رده ی محصولات استندالون، پاناسونیک طیف جدیدی از محصولات 4K خود را مانند DVX200 به نمایش گذاشت.
از مارس 2015 محصولات AVC پاناسونیک 3.4 درصد فروش بازار چین را به خود اختصاص داده است - شامل راهکارهای دولتی، موسسات و شرکتها - و در بخش سیستم های تصویری و برودکست به فروش بالای 50 درصد دست یافته است و با همکاری سودمند دو جانبه در بازار چین، قصد دارد تا سال 2018 فروش خود را تا دو برابر افزایش دهد.
پاناسونیک به دنبال ترویج کسب و کار B2B در زمینه ی موضوعات مختلف و اشتراک گذاری ایده های مختلف با رسانه ها در چین است.