اخبار سایت راهکار های IT پزشکی پاناسونیک در نمایشگاه بین المللی بیمارستان مدرن 2015

راهکار های IT پزشکی پاناسونیک در نمایشگاه بین المللی بیمارستان مدرن 2015

پاناسونیک در نمایشگاه بیمارستان مدرن 2015 که از 15 تا 17 جولای در نمایشگاه بین المللی توکیو برگزار شد، شرکت کرد. پاناسونیک سیستم های فناوری پزشکی نوآورانه ی خود را براساس مدل ارتباطی Medicom و با موضوع "عصر جدید سلامت، مراقبت های پزشکی، رفاه و یکپارچگی و سیستم های مراقبتی جامع" ، که زندگی را بوسیله ی Medicom به ارمفان می آورد، در غرفه ی خود به نمایش گذاشت.
از زمان راه اندازی نخستین کامپیوتر رسید پزشکی (برای مطالبه ی حق بیمه) ژاپن در سال 1972، Medicom به مدت بیش از چهل سال، یک نام تجاری پیشرو در زمینه ی فناوری پزشکی باقی مانده است. Medicom با امکان مشاهده و استفاده ی آسان و پشتیبانی به وسیله ی تعداد بیشماری از پزشکان و متخصصان پزشکی، به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با بیماران به رشد خود ادامه داده است.
مراقبت های پزشکی در ژاپن تا سال 2025 تغییر چشمگیری خواهد کرد. با راهکار ابتکاری زندگی بخش Medicom، پاناسونیک به پشتیبانی از مراقبت های پزشکی، رفاه و سلامت جامعه با استفاده از فناوری کمک کرده و منجر به حاکم شدن شیوه زندگی سالم و لذت بخش خواهد شد.

راهکارهای کلیدی در نمایشگاه

راهکار مناسب برای کلینیک ها : Medicom-HRIII به همراه نرم افزار Treatment Assistance

Medicom-HRIII برای کلینیک ها جهت ترکیب چارت دیجیتال و سیستم های پزشکی از طریقی که مشاهده و استفاده را تحت یک سیستم یکپارچه آسان تر کرده است، توسعه داده شده است. این راهکار یک سیستم All-in-one است که می تواند برای کلیه ی عملیات اعم از پذیرش، بررسی، حسابداری و مطالبات بیمه مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی کلیدی آن توابع چند وجهی است که در اختیار کارکنان قرار می دهد. برای مثال قابلیت "maintenance service assist" برای کارکنان اداری، "nursing diary" برای پرستاران و "rehabilitation charts" برای فیزیوتراپیست ها، مدیریت متمرکز اطلاعات بیماران و کمک به توسعه ی یک رابطه عمیق بر مبنای اعتماد را میسر ساخته است.
علاوه بر این، نرم افزار Treatment Assistance، دسترسی به اطلاعات بیماران را از هر نقطه ای و در هر زمانی امکان پذیر کرده است. این نرم افزار با امکان ارتباط با مرکز و به روز رسانی یک ابزار عالی برای کارکنانی است که در سراسر بیمارستان مشغول به کار هستند.

راهکار مراقبت های پزشکی در خانه : ارتباط Medicom-HC

لینک Medicom-HC یک سرویس مبتنی بر ابر، برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات میان تیم پزشکان، پرستاران، داروسازان و مراقبین بیماران می باشد که مراقبت پزشکی خانگی را ارائه می دهد. بیماران می توانند مراقبت های لازم را توسط یک ارتباط معمولی با پزشک خود از او دریافت کنند و یا در منزل خود برای دریافت توانبخشی و مراقبت توسط پرستار ویزیت شوند و یا نسخه خود را از داروخانه دریافت کرده و از بسیاری از قابلیت ها و خدمات بهره ببرند. Medicom امکان به اشتراک گذاری داده ها اعم از اطلاعات پزشکی را میسر ساخته است.
به منظور کمک به حل مسائل جامعه، که امروزه رو به پیری رفته است، Medicom راهکارهایی را در زمینه ی مراقبت های پزشکی ارائه کرده است که برای همه مفید واقع خواهد شد.
Panasonic-Medicom با نگاهی رو به جلو به مشارکت در مراقبت های پزشکی، رفاه و سلامت بیش از Medicom ادامه خواهد داد.
* این سرویس برای بازار ژاپن توسعه داده شده است.

راهکار های IT پزشکی پاناسونیک در نمایشگاه بین المللی بیمارستان مدرن 2015 راهکار های IT پزشکی پاناسونیک در نمایشگاه بین المللی بیمارستان مدرن 2015