اخبار سایت پاناسونیک و ارائه راهکارهای جامع زنجیره سرما

پاناسونیک و ارائه راهکارهای جامع زنجیره سرما

پاناسونیک ویدیو راهکار جامع و سازگار با محیط زیست زنجیره سرما خود را که از مزرعه تا میز غذا را پوشش می دهد، منتشر کرد. این ویدئو بر روی راهکار جامع زنجیره ی سرد برای صنعت حمل و نقل و خرده فروشی مواد غذایی مانند سیستم های مبرد CO2 ، نظارت همزمان و راهکارهای یکپارچه که شامل لامپهای LED، سیستم تهویه مطبوع و سیستم های مانیتورینگ است، تاکید داشت.

محیط زیست

برق مصرفی درصد زیادی از هزینه های فروشگاه ها و سوپر مارکت ها را به خود اختصاص می دهد. مالکان و مدیران به طور مداوم به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها و سازگاری بیشتر با محیط زیست هستند. ویترین های باز پاناسونیک، دیواره ی هوای سرد که از بالا به پائین جریان دارد را ایجاد کرده و توانسته این پرده ی هوا و حتی دستیابی به بهره وری بیشتر انرژی را دو برابر نماید.
با سیستم هایی که مبرد CO2 پاناسونیک را به خدمت گرفته اند، دوام محصولات که بهره وری انرژی بیشتری دارند را به ارمغان می آورد، به همین دلیل حداقل تاثیر بر محیط زیست را به همراه دارند.

سلامت مواد غذایی

از آنجا که مواد غذایی نیاز ضروری زندگی ماست به همان اندازه سلامت غذا نیز مهم است. یخچال و فریزر پاناسونیک دمای پایداری را برقرار کرده و با نظارت همزمان سلامت غذا را تضمین می کند.

مانیتورینگ همزمان

پاناسونیک در 24 ساعت روز و 365 روز سال تجهیزات مشتریان خود را زیر نظر داشته و این نظارت شامل مانیتور کردن دمای یخچال و فریزر مشتریان می شود. اطلاعات از این وسایل به مرکز تماس فرستاده شده و وضعیت عملکرد انها از راه دور نظارت می شود. با تنظیم بار هر دستگاه و نظارت همزمان بر آنها به مشتریان در بهینه کردن مصرف انرژی کمک خواهد کرد.

حمل و نقل

پاناسونیک راهکار محفظه سرما خود را به شرکت های حمل ونقل مواد غذایی که در طول انتقال مواد غذایی از یخچال استفاده می کنند ارائه داد. مصرف کنندگان می توانند مواد غذایی را به صورت آنلاین خریداری کرده و در درب منزل خود تحویل بگیرند. پاناسونیک در حال بررسی پتانسیل های اتاقک های محصولات فریز شده است که با تلفن های هوشمند اداره می شوند.

راهکارهای یکپارچه

راهکار زنجیره ی سرما پاناسونیک شامل سیستم روشنایی، پنل های خورشیدی، تهویه مطبوع و مانیتورینگ می باشد. روشنایی مناسب موجب بهتر دیده شدن مواد غذایی شده در حالی که در مصرف برق نیز صرفه جویی می کند. سیستم تهویه مطبوع پاناسونیک تا 30 درصد مصرف انرژی را نسبت به سیستم های قبلی کاهش می دهد. با استفاده از دوربین های پاناسونیک می توان پی برد کدامیک از محصولات برای مشتریان جذاب تر بوده، میزان توقف آنها در یک بخش خاص چقدر بوده، آیا محصولی را خریداری می کنند و چگونه یک مشتری خاص از فروشگاه بازدید می کند.
راهکار زنجیره سرما پاناسونیک "زندگی بهتر، دنیای بهتر" را با ایجاد امکان برای صاحبان کسب و کار در بهینه کردن مصرف انرژی و بکارگیری راه های سازگار با محیط زیست در حالی که محیط دلپذیری را نیز برای خریداران خود فراهم کرده اند، تحقق می بخشد.