اخبار سایت بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا

بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا

سیدنی استرالیا - در تاریخ 2 ژوئن 2015، پاناسونیک استرالیا از پروژه های آزمایشی خود با ActewAGL، Snowy Hydro's Red Energy و Ergon Energy به منظور راه اندازی فناوری باطری پاناسونیک در خانه هایی که پنل های خورشیدی در آن نصب شده، برای اولین بار تولید مؤثر برق از طریق منابع زیست محیطی جهت تمرکز برای رفع نیاز انرژی، خبر داد.
باطری های قابل شارژ این قابلیت را دارند که انرژی خورشیدی بیشتری را مورد استفاده قرار دهند. مدل سازی پاناسونیک برای بازار استرالیا نشان می دهد که این سیستم می تواند میزان مصرف و بهره برداری از انرژی خورشیدی را از 30 تا 60 درصد افزایش دهد.
مخزن های باطری های خانگی در طول روز میزان قابل توجهی برق را از طریق پنل های خورشیدی تولید کرده که این امر موجب می شود، سیستم، قادر به تأمین برق مصرفی خانوار به صورت مؤثر و با قابلیت اطمینان بالا، در ساعات اوج مصرف باشد. این سیستم همچنین برق اضطراری برخی لوازم منزل که نیاز ضروری به برق دارند، مانند یخچال و لامپهای روشنایی رادر هنگام قطع ناگهانی برق، تأمین می کند. هنگامی که به صورت کامل با نور خورشید شارژ شوند، این باطری های یون لیتیوم پاناسونیک، دو کیلو وات خروجی برای چهار ساعت را تولید می کنند.
Paul Reid مدیرعامل پاناسونیک استرالیا گفت امکان کنترل پاسخ به تقاضا در منبع این باطری ها به فروشندگان اجازه می دهد تا برنامه های مختلف شارژ و دشارژ را به منظور بررسی اثرات منابع توزیع شده آزمایش کنند. در طول ده سال بر عمر باطری ها افزوده شده و مدلسازی ما نشان می دهد که اعتماد مردم به شبکه برق رسانی در پیک مصرف آن کاهش قابل توجهی داشته است.
این پروژه های آزمایشی برای اولین بار بود که در پاناسونیک استرالیا به اجرا در آمده و این سیستم ذخیره ساز باطری، به توزیع کنندگان کمک خواهد کرد تا اثرات ناشی از پیک مصرف را اصلاح کرده و یک جایگزین کم هزینه برای زیرساخت های شبکه برق باشد.
این به معنی دسترسی مصرف کنندگان به انرژی پاک خورشیدی در طول شب و پرداخت صورت حساب کمتر خواهد بود. اگر شما یک توسعه دهنده هستید این سیستم به شما یک راه حل مقرون به صرفه، متفاوت از سایر روشهای گران اتصال به شبکه، معرفی کرده و هزینه های تان را بهبود می بخشد.
پاناسونیک به خاطر خلاقیت های پیشتازانه، تحقیق و پژوهش و پیشرفت در تکنولوژی در زمینه ی مدیریت باطری های ذخیره سازی و محصولات نوآورانه ی خود در مقیاس صنعتی و ارائه راهکارهای سودمند برای جوامع به روش های جدید، در جهان به خوبی شناخته شده است.
به گفته ای آقای Reid، چهل سال دانش و تخصص پاناسونیک در فناوری باطری های یون لیتیوم، برای کمک به استرالیا در مواجه شدن با چالش های پیش رو در سیستم انرژی، به ثمر خواهد رسید.
این یک فرصت مناسب در بخش انرژی بوده، که تنها با ضربه زدن به یک منبع بزرگ انرژی نهفته، به راحتی در دسترس 1.4 میلیون خانوار در استرالیا که پنل های خورشیدی در منازل خود دارند، قرار خواهد گرفت.

بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا
بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا بکارگیری فناوری باطری های قابل شارژ پاناسونیک در استرالیا