اخبار سایت معرفی توابع و فناوری های پاناسونیک در زمینه ی تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان

معرفی توابع و فناوری های پاناسونیک در زمینه ی تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان

شهر کلن آلمان - شرکت راهکارهای ECO پاناسونیک نخستین شرکت از گروه پاناسونیک است که در نمایشگاه interzum 2015 آلمان که نمایشگاهی برجسته در صنعت تجهیزات ساختمان در سطح جهان بوده و از 5 تا 8 ماه می 2015 در شهر کلن آلمان برگزار گردید، حضور یافت.
طبق تعریف SUMAU aus ژاپن - ایده های مسکن ژاپن - شرکت، توابع و فناوری های نوآورانه خود در ارتباط با تجهیزات ساختمانی و مصالح ساخت و ساز را در ژاپن ارائه کرده است. در طول این نمایشگاه حدود 300 شرکت از غرفه پاناسونیک دیدن کردند و بخش آشپزخانه، مکانیزم درب کشویی و کابینت های کاربردی توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.
Interzum از برجسته ترین نمایشگاه های دو سالانه در جهان در زمینه ی صنعت لوازم ساختمانی است که از سال 1959 آغاز و پنجاهمین سالگرد خود را در سال 2009 جشن گرفته است. امسال 1561 غرفه دار از 57 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کرده و 57500 بازدیدکننده اعم از معماران، خریداران، طراحان داخلی، دفاتر نصب و راه اندازی و ... از 143 کشور در سراسر دنیا از آن دیدن نمودند.
در این غرفه توابع و فناوری های پاناسونیک با پنج مفهوم "ذخیره سازی هوشمند"، "طراحی جهانی"، " تمیز کردن آسان "، "سازگاری با محیط زیست" و "روی آوردن به صنعتی سازی" به نمایش گذاشته شدند. در اروپا مردم در درجه اول نوسازی خانه خود را به ساخت خانه ی جدید ترجیح می دهند، پس با زحمت زیادی مواجه هستند. به همین دلیل است که پاناسونیک ایده ها و فناوری های بوجود آمده در ژاپن را برای کمک به این مسائل معرفی کرده است.
چیزی که در این غرفه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده بود، کمدهایی بود که به راحتی و با یک حرکت نرم از جای خود به صورت کشویی جهت دسترسی آسان خارج می شدند و در ژاپن از آنها در طراحی ها استفاده می شد تا بدون اینکه مجبور به استفاده از نردبان باشید بتوانید به لوازم داخل آن دست یابید. امروزه از این طرح نه تنها در آشپزخانه ها بلکه در گاراژها، کافه ها و دفاتر می توان استفاده کرد.
پاناسونیک امیدوار است همچنان به ارائه توابع و فناوری های خود در زمینه کمک به حل مسائل مشتریان اروپا و ارتقاء و بهبود خانه داری و امور خانه، ادامه دهد.


تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان تجهیزات خانه در نمایشگاه interzum 2015 آلمان