اخبار سایت تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015

تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015

پاناسونیک آخرین راهکارهای برودکست و AV حرفه ای خود را در نمایشگاه NAB 2015 که در مرکز همایش لاس وگاس در نودا امریکا از 13 تا 16 آوریل برگزار شد، به نمایش گذاشت. راهکار 4K AV برای VARICAM 35 پاناسونیک، از برجسته ترین تکنولوژی های برودکست به نمایش گذاشته شده در این سال بود. در یک کنفرانس مطبوعاتی در 13 آوریل، این شرکت اعلام کرد بر روی چندین محصول جدید با کیفیت و بهره وری بالا در بخش محصولات سینمایی مانند دوربین های همراه ‎4K (AG-DVX 200)‎ برای سری VARICAM و در پخش برنامه همانند سری P2 HD تمرکز کرده است. علاوه بر این P2 Cast خود که یک سیستم تولید اخبار مبتنی بر تکنولوژی ابر بوده و به سرعت اخبار را جمع آوری می نماید، را نیز معرفی نمود. همچنین در نمایشگاه NAB، پاناسونیک اعلام کرد که Firmware به روز رسانی شده ی ‎(Ver.2.2) LUMIX GH4‎ که قادر به ضبط محتوای ویدئویی آنامورفیک است، در اواخر ماه جاری، در دسترس خواهد بود. برخلاف پیچیده بودن پردازش پست دیجیتال برای نمایش نگاه کلاسیک هالیوود به افکت های زیادی نیاز دارد، با ضبط فیلم آنامورفیک، با بکارگیری LUMIX GH4 می تواند به محبوبیت زیادی دست یابد. پاناسونیک با بکارگیری توانایی های خود در حوزه تکنولوژی IT و محصولات AV، تقویت راهکارهای 4K حرفه ای را از اهداف خود قرار داده است.

برجسته ترین های پاناسونیک در NAB 2015

راهکار 4K

امروزه 4K با سرعتی روز افزون به فرمت پایه تولید محتوا تبدیل شده است. آمازون و Netflix به عنوان پیشگامان صنعت نشان داده اند، تکنولوژی 4K در حال تبدیل شدن به یک کسب و کار مهم و متمایز است. با عرضه VARICAM 35 و VARICAM HS به بیش از 500 نقطه از جهان، شرکت های اجاره در امریکا مانند PANAVISION, CLAIREMONT, ABEL CINE, DAUFENBACH از آنها در پروژه های خود استفاده می کنند. علاوه بر VARICAM 35 پاناسونیک از دوربین فیلمبرداری دستی خود مدل AG-DVX200 4K در این نمایشگاه پرده برداری کرد. DVX200 امکانات بی شماری نظیر ضبط 4K (در حالت 60p)، زوم اپتیکال 13X و منحنی گاما V-Log L را فراهم می نماید. این مدل تا پائیز 2015 به قیمت زیر 5000 دلار عرضه خواهد شد.

نوآوری در جریانات کاری

P2 Cast پاناسونیک یک سیستم تولید اخبار مبتنی بر تکنولوژی ابر بوده که از ویژگی های شبکه در نسل جدید دوربین های فیلم برداری P2 HD مانند AJ-PX5000G، AJ-PX800 و AJ-PX270 با امکان ضبط AVC-ULTRA بهره برده است. P2 Cast با تلفیق و یکپارچگی با قابلیتهای شبکه این دوربین ها محتوای ضبط شده را فوراً در Cloud آپلود کرده و آن را برای بررسی و ویرایش به سهولت در دسترس قرار می دهد.

دوربین های پوشیدنی POV

دوربین ( HX-A1 (A1، دوربینی است بسیار جمع و جور و قابل پوشیدن، با وزن کم در حدود 45 گرم که مناسب برای فیلمبرداری در هنگام حرکت بوده و بدون دخالت دست تصویربرداری کرده در صورتی که بسیار نامحسوس است. این به شما اجازه می دهد تا تصاویر هیجان انگیز بیشتری را در فرمت Full HD در مدت طولانی فیلمبرداری نمائید. ساختار این دوربین به گونه ای است که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و خاک بسیار مقاوم کرده و در مقابل ضربه و سرما نیز از آن محافظت نمایید. این دوربین به لطف دوام و استحکام بالایش، بسیار ایده آل برای تصویر برداری از مسابقات قایق رانی، اسکی و اسنوبرد بوده زیرا نفوذ ناپذیر در مقابل رطوبت و مقاوم در برابر هوای سرد می باشد. یکی دیگر از ویژگی های آن تصویر برداری در تاریکی به کمک منبع نور مادون قرمز و فیلتر IR خود است که موجب می شود بتوانید در مکان های تاریک مانند غارها و یا مستند سازی از حیات وحش در هنگام شب بدون استفاده از هیچ نوری فیلمبرداری کنید.

تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015 تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015 تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015
تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015 تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015 تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015 تقویت راهکارهای 4K حرفه ای، IT و تکنولوژی های AV در NAB 2015