اخبار سایت سمینار پاناسونیک با رویکرد بازی های زمستانی 2018

سمینار پاناسونیک با رویکرد بازی های زمستانی 2018

در 25 مارس 2015، پاناسونیک کره جنوبی، سمینار محصولات و فناوری های خود را در هتل هیلتون سئول با رویکرد گسترش سیستم راه حل های کسب و کار برای بازی های المپیک و پارا المپیک زمستانی 2018 پیانگ چنگ، برگزار کرد.
این سمینار با حمایت کمیته برگزاری المپیک و پاراالمپیک زمستانی 2018 (POCONG) برگزار شد. در این سمینار فعالیت های انجام شده ی پاناسونیک به عنوان اسپانسر بازی های المپیک و همچنین محصولات طبقه بندی شده بر اساس قرارداد پشتیبانی مالی المپیک (تجهیزات سمعی و بصری) به نمایش گذاشته شد.
حدود 220 نفر از جمله کوک جوان جین، رئیس کمیته POCONG، فروشندگان سیستم کره ای، رئیس پاناسونیک کره و ... در این سمینار شرکت کردند.
رئیس پاناسونیک در این سخنرانی گفت : هدف از این سمینار، توضیح در مورد محصولات متمایز، فناوری ها و خدماتی است که پاناسونیک به واسطه ی تجربه خود که از همکاری با بازی های المپیک از سال 1988 کسب کرده، به همکارانمان است. ما تمایل داریم با هر کسی که امروز در اینجاست در جهت پیشبرد تدارکات و راه اندازی پیانگ چنگ 2018 همکاری کنیم و امیدواریم که از هر طریق به موفقیت پیانگ چنگ 2018 که تمام مردم کره مشتاقانه منتظر آن هستند، کمک کنیم.
پس از آن نایب رئیس کمیته اشاره کرد : پاناسونیک یک شرکت پیشرو در زمینه ی الکترونیک است که از سال 1988 به عنوان اسپانسر این رقابت ها فعالیت کرده و در نتیجه شریک اجتناب ناپذیر ما، برای دست یابی به موفقیت در برگزاری رقابت های زمستانی 2018 خواهد بود. ما می خواهیم بازی های 2018 پیانگ چنگ را به یک رویداد که پیشرفته ترین فناوری های IT در جهان را بکار گرفته است تبدیل کرده و من پیش بینی می کنم این امر از طریق همکاری بین پاناسونیک با تکنولوژی های برتر و شرکای کره ای که امروز در اینجا گرد هم آمده اند، تحقق بخشیده خواهد شد.
به عنوان نمونه آزمایشی، نمایش محصولات در قالب یک پخش زنده با استفاده از دوربین های پخش انجام شد که زمینه ی آن را فراهم کرد تا شرکت کنندگان در حالی که نشسته اند و به نحو مطلوبی پذیرایی می شوند با محصولات آینده ی پاناسونیک نیز آشنا شوند، علاوه بر آن پرسش و پاسخ های جالب توجه ی در این بین رد و بدل شد که توانست این سمینار را تبدیل به یک موفقیت بزرگ نماید.

03 Pyeongchang 06 Pyeongchang 08 Pyeongchang 09 Pyeongchang PKL

01 Pyeongchang 05 Pyeongchang 07 Pyeongchang 10 Pyeongchang POCOG