اخبار سایت اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه

اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه

پاناسونیک اعلام کرد، شرکت آموزشی ویبولیتین پاناسونیک روسیه، مجموع 1812 لامپ LED که شامل 1693 لامپ شمعی و 119 لامپ رشته ای می شد به موزه ارمیتاژ روسیه، در مراسم بزرگداشت دویست و پنجاهمین سالگرد تأسیس آن در 5 دسامبر 2014 اهدا نمود. موزه ارمیتاژ (Hermitage) یکی از سه موزه برتر جهان بوده و در سال 1990 به عنوان میراث فرهنگی در یونسکو به ثبت رسیده است.
لامپ شمعی با درجه حرارت 2700 کلوین، 5W برق مصرف کرده و لامپ رشته ای درجه حرارت 2700 کلیون داشته و برق مصرفی آن نیز به 10W می رسد. این لامپ ها به صورت گسترده در لوسترها و چراغ های موزه بکار گرفته شده و موزه تصمیم دارد تا به کمک لامپ های پاناسونیک علاوه بر بهبود بخشیدن سهولت نگهداری، مصرف انرژی را کاهش دهد در حالی که زیبایی و ارزش لوازم و نقاشی ها که از تاریخ غنی کاخ رومانف به ارث رسیده اند نیز حفظ می شود.
جایگزینی لامپ های قدیمی با لامپ های LED موجب شد تا در مجموع مصرف انرژی 83% کاهش یابد. تکنولوژی اختصاصی Center Mount این شرکت که در لامپ های LED بکار رفته سبب می شود که این لامپ ها بتوانند نوری شبیه به نور لامپ های رشته ی تولید کنند. با استفاده از این تکنولوژی، شرکت موفق به ایجاد یک ماژول LED در مرکز لامپ شده که به لطف این روش طراحی، لامپ LED می تواند از طریق مدار ماژول نه تنها نور را به سمت بالا بلکه به سمت پائین نیز پخش نماید.
این شرکت قصد دارد در آینده به تأمین روشنایی عالی با صرف انرژی کمتر بدون نیاز به تغییر فضا در موزه ها و مکان های تاریخی برای محافظت از این میراث جهانی با بکارگیری فناوری خود ادامه دهد.

اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه
لامپ شمعی اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه       اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه لامپ رشته ای