اخبار سایت روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 #

روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 #

پاناسونیک غرفه راه حل های صنعتی خود در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چین که در مرکز نمایشگاه بین المللی شانگهای از 4-8 نوامبر 2014 برگزار شد، را به نمایش گذاشت. در چین که مرکز بسیاری از تولیدکنندگان الکترونیک جهان محسوب می شود تلاش بر این است که اتصال به شبکه برای فرآیندهای تولید را در جهت ایجاد تولید پایدار و بهبود کیفیت محصولات به وجود آورد. در این راستا پاناسونیک نیز برای ارئه طیف گسترده ای از فناوری های جدید و قابلیتهای متنوع به مشتریان، در این نمایشگاه حضور یافت.
سه بخش مهم نمایشگاه شامل سیستم کنترل حرکت، سیستم های جوشکاری و موتورها می شد. پاناسونیک در نمایشگاه امسال به معرفی دستگاه ها و راه حل های سیستمی و اتوماسیون کارخانه مانند روبات کارگر پرداخت.
در بخش "سیستم کنترل حرکت" فعالیت پاناسونیک در زمینه حسگر ها، PLCها و نشانگر لیزری، در بخش "سیستم های جوشکاری"ربات Active TAWERS برای صنعت خودرو بود.
در بخش"موتورها" سری Servo motor MINAS-A5 II N معرفی شدند که با کنترل Two-degree-of-freedom و RTEX ایجاد شبکه های ارتباطی سرعت بالا 100Mbps را ممکن ساخته که این امر به بهبود بخشیدن همزمانی روبات ها کمک کرده و حرکت منظم و روان ربات و افزایش میزان بهره وری را موجب می شود.

روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 # روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 # روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 # روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 # روبات صنعتی پاناسونیک و بهبود تولید با کیفیت، CIIF2014 #