اخبار سایت امضای توافقنامه همکاری پاناسونیک و کمیته پارا المپیک

امضای توافقنامه همکاری پاناسونیک و کمیته پارا المپیک

امضای توافقنامه همکاری پاناسونیک و کمیته پارا المپیک

پاناسونیک اعلام کرد توافق نامه همکاری با کمیته بین المللی پارا المپیک (IPC) را به مدت شش سال و دو ماه از 2014 تا مسابقات پارا المپیک 2020 توکیو به امضا رسانده است.
در مراسم امضای توافق نامه که در توکیو برگزار شد رئیس کمیته پارا المپیک، سرفیلیپ کراون و مدیر اجرایی بخش روابط عمومی این برند حضور داشتند.
پارا المپیک برجسته ترین رویداد ورزشی است که ورزشکاران معلول از سراسر جهان در آن شرکت می کنند. اولین بازی های پارا المپیک در رم ایتالیا در سال 1960 میلادی برگزار شد و از آن زمان به بعد این رقابت ها به سومین رویداد مهم ورزشی جهان با شرکت هزاران ورزشکار حرفه ای معلول تبدیل گشت.
پاناسونیک از بازی های پارا المپیک زمستانی 1998 ناگانو تا پارا المپیک زمستانی 2014 سوچی به مدت 16 سال تأمین کننده تجهیزات سمعی و بصری این رقابت ها بوده است تا از طریق پاناسونیک نمایش داده شده و ورزش معلولین نیز ترویج یابد. در این توافق نامه جدید، محصولات، خدمات و پشتیبانی فنی از این بازی ها مطرح شده و تجهیزات صوتی و تصویری، رسانه های ذخیره سازیAV، تجهیزات مرتبط با ماشین های چند رسانه ای، تجهیزات امنیتی AV و موضوع حمایت پاناسونیک از مسابقات پارا المپیک می باشد.