اخبار سایت پاناسونیک رتبه پنجم بهترین برندهای سبز جهان

پاناسونیک رتبه پنجم بهترین برندهای سبز جهان

 پاناسونیک رتبه پنجم بهترین برندهای سبز جهان در رنکینگ برترین برندهای سبز 2014 که توسط مؤسسه اینتربرند در تاریخ 24 ژوئن اعلام شد، شرکت پاناسونیک توانست جایگاه پنجم جهان را در بخش الکترونیک کسب نماید. رتبه بندی جهانی برای برترین برندها در سال 2014 چهارمین سال خود را پشت سر گذاشت. در انتخاب یک برند برتر میزان توازن بین ادراک سبز (تصویر مصرف کنندگان از یک برند سبز) و عملکرد سبز (شیوه های مدیریت زیست محیطی یک شرکت) در نظر گرفته شده است و 50 شرکت برتر بر اساس این دو المان انتخاب شده اند.
عملکرد سبز پاناسونیک با نمرات عالی در سه حوزه "محصولات و خدمات" ، "دولت" ، "حمل و نقل و ترابری" مورد بررسی قرار گرفت.
اینتربرند همچنین به موارد مؤثر دیگر در این ارزیابی نیز اشاره کرد :

جایزه ENERGY STAR
پاناسونیک توانست بیشتر از سایر تولید کنندگان لوازم الکترونیکی جایزهENERGY STAR را برای محصولات خود دریافت نماید. بیش از 300 محصول پاناسونیک که در 9 گروه مختلف دسته بندی شده اند دارای آرم ENERGY STAR شده اند که نشان می دهد یک محصول انرژی کمتری مصرف می کند بدون اینکه در کارایی و ویژگی های آن تأثیر منفی گذاشته شود.

نرخ بازیافت 99.3%
پاناسونیک با گام برداشتن به سمت زباله صفر توانست نرخ بازیافت خود را در سال 2013 به 99.3% برساند. این برند همچنین از 12 هزار تن پلاستیک بازیافتی خود در محصولاتش در سال 2013 استفاده کرد.

بهبود میزان استفاده از آب
پاناسونیک نسبت به سال 2012 استفاده از آب در هر واحد اصلی تولیدی خود را در مقایسه با 2013 تا 0.7% بهبود بخشیده و همچنین با بالا بردن سرعت تولید محصولات نیز موجب صرفه جویی در آب مصرفی شده است.

ویژگی ECONAVI
در سال 2009، پاناسونیک لوازم خانگی خود با ویژگی ECONAVI، که به طور خودکار برق و آب مصرفی را در جهت جلوگیری از مصرف بی رویه کنترل می نماید را با استفاده از سنسور و دیگر فن آوری های روز در زمینه کاهش مصرف انرژی تولید کرد. این برند در حال حاضر 25 محصول باقابلیت ECONAVI ارائه داده و با افزایش تولید محصولات هوشمند خود به مصرف کنندگان سراسر جهان در حفظ آب و برق مصرفی کمک می کند .