اخبار سایت پاناسونیک و ساخت سرود فوتبالی برای نیمار جونیور

پاناسونیک و ساخت سرود فوتبالی برای نیمار جونیور

شرکت پاناسونیک یک سرود فوتبالی برای نیمار جونیور ساخته و آن را در یوتیوب رسمی خود قرار داده است.
از آوریل 2011 پاناسونیک یک قرارداد تبلیغاتی جهانی با نیمار دا سیلوا سانتوس (نیمار جونیور) بازیکن تیم ملی برزیل و باشگاه قدرتمند بارسلونای اسپانیا منعقد کرده است.
با پیش بینی موفقیت بیش تر این بازیکن در سال 2014،پاناسونیک یک کمپین برای تهیه سرود (Chant) فوتبالی برای او با حضور طرفدارانش راه اندازی کرده است. پاناسونیک برای ساخت این Chant طی یک نظر سنجی از طرفداران، بهترین پیام های تشویق و بهترین صحنه های بازی نیمار جونیور را انتخاب و آنها را با صدای ضربه زدن به توپ تلفیق کرده است.
این سرود تنها برای قرار گرفتن در وب سایت ها ایجاد نشده است بلکه در ورزشگاه هایی که نیمار جونیور در آن بازی می کند توسط طرفداران بارسلونا و برزیل نیز خوانده خواهد شد.
امسال شرکت پاناسونیک حمایت های خود را از این بازیکن در جهت تداوم موفقیت هایش به همراه طرفداران او از سراسر جهان از جمله ژاپن، اسپانیا و برزیل بیش تر خواهد کرد. این اولین باری است که شرکتی اقدام به ساخت Chant برای یک بازیکن کرده است که از طرفداران برای تهیه آن نظر سنجی شده است.


پاناسونیک و ساخت سرود فوتبالی برای نیمار جونیور  پاناسونیک و ساخت سرود فوتبالی برای نیمار جونیور  پاناسونیک و ساخت سرود فوتبالی برای نیمار جونیور