اخبار سایت اعلام جزئیات خدمات و امکانات برای شهر هوشمند در فوجیساوا

اعلام جزئیات خدمات و امکانات برای شهر هوشمند در فوجیساوا

شرکت پاناسونیک و شورای SST (Sustainable Smart Town) فوجیساوا افرادی را برای برنامه ریزی و بهره برداری تجاری ،بهداشتی ،رفاهی ، آموزشی و... معرفی کردند تا با مشارکت یکدیگر شهر فوجیساوا را که یک شهر هوشمند و سازگار با محیط زیست است در حومه توکیو بنا کنند.
علاوه بر این اطلاعات مربوط به سرویس های سیار ، امنیتی و... که بخشی از خدمات شهر هستند توسط مدیریت شرکت SST فوجیساوا و سایر شرکا ارائه می شود ، اعلام شد. با اعلام این خبر تمام طرف های درگیر در این پروژه به تلاش های خود در جهت توسعه شهر یکپارچه و پیشرفته ی هوشمند فوجیساوا سرعت بخشیده اند.
SST فوجیساوا برای اولین بار در ماه می 2011 اعلام کرد که یک پروژه با هدف ایجاد یک شهر هوشمند سازگار با محیط زیست در محل کارخانه ی سابق پاناسونیک در زمینی به مساحت حدود 19هکتار در شهر فوجیساوا ، 50 کیلومتری غرب توکیو را در برنامه کاری خود قرار داده است.
ساخت و ساز خانه ها در بلوک های تعیین شده از سپتامبر امسال آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده ، شهر در بهار سال 2014 قابل بهره برداری برای 1000خانوار با چشم انداز 100 ساله می باشد. این پروژه برای پرورش جامعه جهت توسعه مباحث سازگار با محیط زیست و از طریق معرفی خدمات و فناوری های جدید طرح ریزی شده است.
شورای SST شهر فوجیساوا از 17 سازمان تجاری و یک شرکت رفاهی تشکیل شده است که شرکت پاناسونیک نیز یکی از آنهاست. کار اعضای این شورا تلاش برای ساخت یک شهر هوشمند سازگار با محیط زیست و افتتاح آن در بهار سال 2014 است .

شهر هوشمند فوجیساوا  شهر هوشمند فوجیساوا