اخبار سایت درخشش فناوری های پاناسونیک در APEX 2014

درخشش فناوری های پاناسونیک در APEX 2014

شرکت سیستم های الکترونیکی پروازی پاناسونیک (اویونیکز) با هدف به نمایش گذاشتن فناوری های خود در نمایشگاه APEX 2014 که از 16 تا 18 سپتامبر در آناهیم کالیفرنیا برگزار شد شرکت کرد.
APEX یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت هواپیمایی در سراسر جهان می باشد و پاناسونیک جدیدترین پیشرفت های سال های اخیر خود در این صنعت را با استفاده از این بستر بین المللی برای همگان به نمایش گذاشت. در کنفرانس سالانه ای که APEX و IFSA در آن با مشارکت یکدیگر میزبان بیش از 1400 شرکت کننده از 120خطوط هوایی مختلف و بیش از 250 فروشنده از صنعت های مرتبط- اعم از صنایع مربوط به ایجاد بازی و سرگرمی، تهیه غذا و پذیرائی در زمان پرواز- هدف بهبود شرایط شرکت های هواپیمایی مسافربری بود.
با این هدف مشترک، پاناسونیک نیز در این صنعت به عنوان ایفا گر نقش جدایی ناپذیر ارائه خدماتی که از یک تجربه عالی مسافرت هوایی حمایت می کند شناخته شده است. پاناسونیک امسال فناوری های بیسیم خود در زمینه بازی و سرگرمی در حین پرواز و سایر محصولات خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.
آنتن بسیار سبکی بطور مشترک با شبکه بوئینگ و سیستم های فضایی طراحی شده است که پهنای باند eXConnect پاناسونیک جهت ارائه سرویس WiFi در حین پرواز را فراهم می نماید. مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه ای از طریق کاهش 65 درصدی وزن سیستم عملیاتی کاهش یافته بدون اینکه به سرعت اتصال از طریق WiFi لطمه ای وارد نماید.

درخشش فناوری های پاناسونیک در APEX 2014 درخشش فناوری های پاناسونیک در APEX 2014
Phased Array Antenna (In-Flight Entertainment (IFE

پاناسونیک همچنین اعلام کرد برای اولین بار در صنعت حمل و نقل هوایی، برنامه ای برای استفاده از تکنولوژی NFC در سیستم های سرگرمی در حین پرواز خود دارند. تحلیلگران حمل و نقل هوایی استفاده از برنامه NFC در سالهای نزدیک را پیش بینی نکرده بودند، اما پاناسونیک بکارگیری این فن آوری را در صنعت حمل ونقل در اوایل تابستان سال 2015 پیش بینی کرده است.