اخبار سایت نصب پنل های خورشیدی و لامپ های LED در محل اقامت فرماندار ایالتی در مکزیک

نصب پنل های خورشیدی و لامپ های LED در محل اقامت فرماندار ایالتی در مکزیک

پاناسونیک با ارائه و نصب سیستم های خورشیدی و روشنایی، کار خود را در جهت پروژه صرفه جویی در انرژی در محل اقامت فرماندار آگواس کالینتس مکزیک آغاز کرد.
آگواس کالینتس یک شهر صنعتی و در حال توسعه در غرب مکزیک است که در این منطقه سرمایه گذاری های قابل توجهی توسط شرکت های ژاپنی صورت گرفته و دارای ارتباط نزدیکی با ژاپن است. این پروژه یکی از سری اقداماتی است که با هدف ساخت آگواس کالینتس به عنوان یک شهر سازگار با محیط زیست در مکزیک انجام شده است.
این طرح شامل تبدیل محل اقامت فرماندار به یک مدل سازگار با محیط زیست با استفاده از تکنولوژی صرفه جویی در انرژی است و پس از آن با کسب اعتبار حاصل، در دیگر نقاط شهر نیز صورت می گیرد.
آگواس کالینتس از انرژی خورشیدی فراوانی برخوردار است، پس از انجام مطالعات لازم در محل ، پیشنهاد وسایل روشنایی LED و پنل های خورشیدی کارآمد به نظر رسید و موجب استفاده بهینه از انرژی شده و سبب شد این طرح با استقبال روبرو شود.

 

صرفه جویی در انرژی با پنل های خورشیدی پاناسونیکصرفه جویی در انرژی با پنل های خورشیدی پاناسونیک  صرفه جویی در انرژی با پنل های خورشیدی پاناسونیک  صرفه جویی در انرژی با پنل های خورشیدی پاناسونیک