اخبار سایت لذت تماشای رقابت های جام جهانی با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک

لذت تماشای رقابت های جام جهانی با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک

این روزها که حال و هوای جام جهانی بر روی تمام کشور ها سایه انداخته و همه در تب و تاب یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان بوده و خود را برای مشاهده این رقابت های پرهیجان با حضور در ورزشگاه‌ها یا تماشا از طریق تلویزیون آماده می‌کنند، تماشای دسته جمعی این مسابقات لذت این بازی ها را دو چندان می کند. ما نیز بر آن شدیم تا جهت پخش مسابقات تیم ملی فوتبال ایران اقدام به نصب ویدئو پروژکتور پاناسونیک در دهکده آبی پارس که بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه محسوب می شود، نمائیم.
ویدئو پروژکتور 400 اینچی Full Color نصب شده در این مجموعه مدل PT-EX800 پاناسونیک بوده که با روشنائی 7500lm دارای سطح بالایی از روشنائی بوده و با کنتراست 5000:1 و رزولوشن 1024.768 XGA کیفیت تصویر عالی داشته و به گزینه مناسبی جهت پخش این رویداد مهم تبدیل شده است.
این مدل دارای اسپیکر داخلی 10W نیز بوده اما برای تشدید هیجان این مسابقات از اسپیکرهای دیگری نیز در کنار آن استفاده شده است.
با این فرصت فراهم شده شما می توانید در کنار جمعی از دوستان خود به تماشای این مسابقات نشسته و از دیدن آن لذت ببرید.

 لذت تماشای رقابت های جام جهانی با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک  لذت تماشای رقابت های جام جهانی با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک  لذت تماشای رقابت های جام جهانی با ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک